Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2006 09:50 - Азисофобията и Ориента
Автор: don Категория: Други   
Прочетен: 5620 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 В последно време ми се струва, че човек трябва да е много кратък, за да успее да каже нещата както трябва.
 Затова набързо:

 Само на мен ли ми се струва, че държава, която е луднала по един изрусен циганин педераст, не е нормална държава???

 На всичкото отгоре той е известен не защото се е борил за кауза, защото е написал или сътворил нещо ценно, а защото демонстрира, че е рус циганин педераст?

 В Ориента сме и там ще си останем.
 Амин.


Тагове:   Ориента,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - a
09.05.2006 10:26
to da beshe samo azis, q gi vij teq smeshnici v parlamenta,ili puk toq cirk s volen na magistralata, azis napravo blednee, toj pone s tuj se zanimava - da pravi cirk, a puk te upravlqvat durjava pfu
цитирай
2. praven - Споко,
09.05.2006 10:48
не ти се струва само на теб.
Всъщност не знам колко точно е популярен Азис - на практика не познавам никой който да го харесва.
цитирай
3. dinka - DON!
09.05.2006 10:49
Приятелю! Де се губиш?
Виждам, че си в добро настроение. :)
Хайде де! Я виж какво слънце е изгряло! Радвай му се, че "в следобедните часове се очаква купеста и купесто-дъждовна облачност, на места придружена с гръмотевици".
А аз... ще почакам още малко, за да ми се избистри това, което ми се върти в главата от няколко дни.
Желая ти успех!
цитирай
4. don - Динка,
09.05.2006 11:20
тука съм аз и наистина съм на кеф, навън е бомба, чуват се птички и слънцето не се стиска :)
Пък и съм в добро настроение, ама наистина, та ако го каза с ирония - грешката е вярна тогава :))
Аз явно блогвам само като нещо ме тормози, а коментирам чуждите писания като ми е хубаво.

Както и да е - мен Азис не ме дразни, дазнят ме феновете му. Щото не е луд оня който яде баницата, нали...
цитирай
5. don - Абе,
09.05.2006 11:20
излъгах, мамка му.
Дразни ме :)
цитирай
6. dinka - Прав си Дон...
09.05.2006 12:14
А на мен ако знаеш какво ми се случи...
Една цяла професионална гилдия се наежи срещу мен, след като зададох простичък въпрос. И само малцина ми отговориха нормално. Малцината не смятаха себеси за професионалисти, но имаха наистина страхотни творби. Това ми се върти в малката руса главица, но като се избистри - ще го разкажа и тук...
Общо взето - историята беше от типа:
"Ний спориме двама със Дама, на тема:
"Човекът във новото време"
А дамата - сопната знаете:
Тропа, нервира се - даже проплаква
Залива ме с кални потоци от ропот
и дъжд от словестна атака"
В случая - "дамата" изиграха около 30-тина души...
А човека, започнал с простичкото: "Защо се прави това и не се ли губи смисъла" изиграх аз. :)
Благодаря за вниманието :)
цитирай
7. bobitu - Дон, човече
13.05.2006 17:24
за съжаление нещата са много по-зле. Вече няма къде да отида без да го пуснат. Почти съм спрял да излизам. Става още по-зле. На банкета на фирмата поканиха Райна. Хората направо пощуряха - секи я прегрънал и кара някой да го снима с GSM-а. Пяха, пиха, крещяха - голям купон. Не мога да си тръгна, щото съм "ръководен кадър" и ... В клубовете трябва да чакам да се опразни, да платя на DJ - я, да почерпя охраната и тогава, евентуално пускат МУЗИКА. Лошото е, че Азис не е сам. ТЕ СА НАВСЯКЪДЕ. Понякога си мисля, че съм попаднал в сапунен сериал, написан от ... не знам от кого, обаче Азис определено има главна роля.
цитирай
8. don - Олеле
16.05.2006 08:59
Не ти завиждам по тия купони.
Райна, а?
ебаси :)
И навсякъде е мания, истерия, снимки, писъци, някакви лелки пеят и махат с ръце като 12 годишни, дядовци пляскат с лапите, ИСТЕРИЯ!
И за какво? Че някой си показал циците.
Мисля, че всеки има нужда от малки войни. Лични протести и субективни принципи, които да отстоява упорито и понякога неразбираемо за другите.
Аз сменям канала като чуя чалга.
"Абе, пусни бе, виж племеничката как танцува на попфолк!"
А после - те децата били бъдещето ни :)
цитирай
9. divine - мммхм :)
26.05.2006 14:10
Не горките дечица дето още мязат на животинчета, а ние, дресьорите, сме си бъдещето с решенията колко и кои от чертите на човешкото да дадем на танцуващите същества по свирките ни.. ( в изчистената форма, когато не се инатят :Р :)
цитирай
10. don - :))
26.05.2006 15:10
Много поучително звучиш за 17 годишна девойка:) До колене е морето, знааам ;))
Танцуващите същества са загубена кауза, струва ми се, че не ми остава нищо друго, освен просто да не ги харесвам. Ама искрено.
Е, мога и да им се подигравам, нали. Ама не е джентлеменско :)
цитирай
11. divine - имах предвид друго..
26.05.2006 16:38
явно не се доразбрахме.. нищо :) Другия път. Какво ми е поучителското :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: don
Категория: Други
Прочетен: 118407
Постинги: 8
Коментари: 157
Гласове: 196
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031